ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ရထားလမ္းကုိ ၂ဝ၁၃-၂ဝ၁၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္ ပြင့္လင္းရာသီတြင္
သံလမ္းခင္းျခင္း လုပ္ငန္းႏွင့္ လမ္းပုိင္း ဖြင့္လွစ္ႏုိင္ေရး အတြက္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္
ျဖစ္ေၾကာင္း စီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေဇာ္ရဲျမင့္က ေျပာသည္။
အဆုိပါ ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ရထားလမ္းသည္ ပုသိမ္-ႀကံခင္း ရထားလမ္းပိုင္းရွိ ဘဲဂရက္ ဘူတာမွ စတင္ ခြဲထြက္ၿပီး အိမ္မဲ-ပန္းတေနာ္- စေကၠာ့-ဧရာဝတီ တံတား(ေညာင္တုန္း)- ေညာင္တုန္း- ရန္ကုန္ (လႈိင္သာယာ)သုိ႔ ဆက္သြယ္ ေဖာက္လုပ္လ်က္ ရွိၿပီး လမ္းပိုင္းသည္ ၉၈ မုိင္ ရွည္လ်ားေၾကာင္း သိရသည္။
ထုိ႔ေနာက္ ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ရထားလမ္း ေဖာက္လုပ္ေရး စီမံကိန္း၏ ပုသိမ္- အိမ္မဲ လမ္းပုိင္း မုိင္ ၂ဝ ဒသမ ၇၅ မုိင္ကုိ ၂ဝ၁၁ ခုႏွစ္ မတ္ ၂ဝ ရက္က ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည္။ ၂ဝ၁၃-၂ဝ၁၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္ ပြင့္လင္း ရာသီတြင္ သံလမ္းခင္းျခင္း လုပ္ငန္းႏွင့္ လမ္းပိုင္း ဖြင့္လွစ္ ႏုိင္ေရး အတြက္ ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆုိပါ ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ရထားလမ္းသည္ ပုသိမ္-ႀကံခင္း ရထားလမ္းပိုင္းရွိ ဘဲဂရက္ ဘူတာမွ စတင္ ခြဲထြက္ၿပီး အိမ္မဲ-ပန္းတေနာ္- စေကၠာ့-ဧရာဝတီ တံတား(ေညာင္တုန္း)- ေညာင္တုန္း- ရန္ကုန္ (လႈိင္သာယာ)သုိ႔ ဆက္သြယ္ ေဖာက္လုပ္လ်က္ ရွိၿပီး လမ္းပိုင္းသည္ ၉၈ မုိင္ ရွည္လ်ားေၾကာင္း သိရသည္။
ထုိ႔ေနာက္ ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ရထားလမ္း ေဖာက္လုပ္ေရး စီမံကိန္း၏ ပုသိမ္- အိမ္မဲ လမ္းပုိင္း မုိင္ ၂ဝ ဒသမ ၇၅ မုိင္ကုိ ၂ဝ၁၁ ခုႏွစ္ မတ္ ၂ဝ ရက္က ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည္။ ၂ဝ၁၃-၂ဝ၁၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္ ပြင့္လင္း ရာသီတြင္ သံလမ္းခင္းျခင္း လုပ္ငန္းႏွင့္ လမ္းပိုင္း ဖြင့္လွစ္ ႏုိင္ေရး အတြက္ ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
No comments:
Post a Comment