Tuesday, May 28, 2013
ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ညပုိင္း၌ ျဖတ္သန္းသြားလာေနေသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ား လုံၿခံဳ မႈရွိေစရန္အတြက္ သတင္းစာပုိ႔ယာဥ္မ်ား၏ေရွ႕တြင္ အခ်က္ျပယာဥ္တစ္စီး ေမာင္းႏွင္းရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အျမန္လမ္း အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနက သိရွိရသည္။
"သတင္းစာပုိ႔တဲ႔ကားေတြ အကုန္လုံး ကၽြန္ေတာ္တုိ႕နဲ႔လာေဆြးေႏြးၿပီးေတာ႔ အေရွ႕က ပြိဳင္႔ကားေတြဘာေတြ ထည္႔ မယ္ဆုိရင္ ညပုိင္းသြားဖုိ႔ခြင္႔ျ႔ပဳေပးပါမယ္"ဟု အျမန္လမ္း အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန၊ အင္ဂ်င္နီယာမွဴး ႀကီး ဦးမ်ဳိးျမင္႔က ေျပာသည္။
အဆုိပါ အျမန္လမ္းမႀကီးတစ္ေလွ်ာက္ကို ၂၀၁၁ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလပုိင္းတြင္ စတင္အသုံးျပဳခြင္႔ျပဳခဲ႔ၿပီး ခရီးသည္တင္ယာဥ္ႏွင္႔ အိမ္စီးကားမ်ားကိုသာ ျဖတ္သန္း ေမာင္းႏွင္းခြင္႔ျပဳထားေၾကာင္း သိရွိရသည္။
"သတင္းစာပုိ႔တဲ႔ကားေတြကုိ ျဖတ္သန္းခြင္႔မျပဳဘူးဆုိရင္ ျဖတ္သန္းခြင္႔မျပဳရတဲ႔ အေၾကာင္းကုိ သက္ဆုိင္ရာကုိ ေမးျမန္းဖုိ႔လုိတယ္။"ဟု The Voice သတင္းစာတုိက္မွ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ကုိေက်ာ္မင္းေဆြက ေျပာသည္။
အျမန္လမ္းမႀကီး စတင္အသံုးျပဳခ်ိန္မွစ၍ ယေန႕အခ်ိန္ထိ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ယာဥ္တိုက္မႈမ်ားတြင္ ေမလ ၂၅ရက္ေန႕က ျဖစ္ေပၚခဲ့သည့္ ယာဥ္တိုက္မႈမွ လူေသဆံုးမႈအမ်ားဆံုးျဖစ္ခဲ့သည္ဟု အင္ဂ်င္နီယာဌာနမွ သိရွိရသည္။
အဆုိပါ ျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ ခရီးသည္တင္ကားမ်ား လံုျခံဳမႈရွိေစရန္ သတင္းစာပို႕ကားမ်ားေရွ႕တြင္ ပိြဳင့္ကား ေမာင္းႏွင္ ရန္လိုအပ္သည္ဟု အျမန္လမ္း အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန၊ အင္ဂ်င္နီယာမွဴး ႀကီး ဦးမ်ဳိးျမင္႔ကဆိုသည္။
၂၀၁၂ခုႏွစ္ ေမလ(၂၀)မွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ မတ္(၁၁)ရက္ေန႔အထိ ယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈ ၁၄၁ ႀကိမ္၊ ေသဆံုးသူ ၆၉ ဦးရွိခဲ့ေၾကာင္း အျမန္လမ္းမႀကီး ရဲတပ္ဖြဲ႕က သိရိွရသည္။
Eleven အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာ(၀ဘ္ဆုိဒ္)တြင္ The Daily Eleven သတင္းစာပါ အျမန္လမ္းႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ေၾကာင့္ The Daily Eleven သတင္းစာပုိ႔သည့္ ကားမ်ားအား အျမန္လမ္းမတြင္ ျဖတ္သန္းခြင့္ ပိတ္ပင္ ဟူေသာေခါင္းစဥ္သတင္းမ်ားေဖာ္ျပထားၿပီး ႏုိင္ငံပုိင္ သတင္းစာမ်ားျဖစ္ေသာ ျမ၀တီ သတင္းစာႏွင႔္ ျမန္မာ႔အလင္းသတင္းစာမ်ား တင္ပုိ႔ယာဥ္မ်ားကုိလည္း တစ္ေျပးညီထားသင္႔ ေၾကာင္းကုိလည္း ေဖာ္ျပထားသည္။
ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ညပုိင္း၌ ျဖတ္သန္းသြားလာေနေသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ား လုံၿခံဳ မႈရွိေစရန္အတြက္ သတင္းစာပုိ႔ယာဥ္မ်ား၏ေရွ႕တြင္ အခ်က္ျပယာဥ္တစ္စီး ေမာင္းႏွင္းရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အျမန္လမ္း အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနက သိရွိရသည္။
"သတင္းစာပုိ႔တဲ႔ကားေတြ အကုန္လုံး ကၽြန္ေတာ္တုိ႕နဲ႔လာေဆြးေႏြးၿပီးေတာ႔ အေရွ႕က ပြိဳင္႔ကားေတြဘာေတြ ထည္႔ မယ္ဆုိရင္ ညပုိင္းသြားဖုိ႔ခြင္႔ျ႔ပဳေပးပါမယ္"ဟု အျမန္လမ္း အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန၊ အင္ဂ်င္နီယာမွဴး ႀကီး ဦးမ်ဳိးျမင္႔က ေျပာသည္။
အဆုိပါ အျမန္လမ္းမႀကီးတစ္ေလွ်ာက္ကို ၂၀၁၁ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလပုိင္းတြင္ စတင္အသုံးျပဳခြင္႔ျပဳခဲ႔ၿပီး ခရီးသည္တင္ယာဥ္ႏွင္႔ အိမ္စီးကားမ်ားကိုသာ ျဖတ္သန္း ေမာင္းႏွင္းခြင္႔ျပဳထားေၾကာင္း သိရွိရသည္။
"သတင္းစာပုိ႔တဲ႔ကားေတြကုိ ျဖတ္သန္းခြင္႔မျပဳဘူးဆုိရင္ ျဖတ္သန္းခြင္႔မျပဳရတဲ႔ အေၾကာင္းကုိ သက္ဆုိင္ရာကုိ ေမးျမန္းဖုိ႔လုိတယ္။"ဟု The Voice သတင္းစာတုိက္မွ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ကုိေက်ာ္မင္းေဆြက ေျပာသည္။
အျမန္လမ္းမႀကီး စတင္အသံုးျပဳခ်ိန္မွစ၍ ယေန႕အခ်ိန္ထိ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ယာဥ္တိုက္မႈမ်ားတြင္ ေမလ ၂၅ရက္ေန႕က ျဖစ္ေပၚခဲ့သည့္ ယာဥ္တိုက္မႈမွ လူေသဆံုးမႈအမ်ားဆံုးျဖစ္ခဲ့သည္ဟု အင္ဂ်င္နီယာဌာနမွ သိရွိရသည္။
အဆုိပါ ျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ ခရီးသည္တင္ကားမ်ား လံုျခံဳမႈရွိေစရန္ သတင္းစာပို႕ကားမ်ားေရွ႕တြင္ ပိြဳင့္ကား ေမာင္းႏွင္ ရန္လိုအပ္သည္ဟု အျမန္လမ္း အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန၊ အင္ဂ်င္နီယာမွဴး ႀကီး ဦးမ်ဳိးျမင္႔ကဆိုသည္။
၂၀၁၂ခုႏွစ္ ေမလ(၂၀)မွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ မတ္(၁၁)ရက္ေန႔အထိ ယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈ ၁၄၁ ႀကိမ္၊ ေသဆံုးသူ ၆၉ ဦးရွိခဲ့ေၾကာင္း အျမန္လမ္းမႀကီး ရဲတပ္ဖြဲ႕က သိရိွရသည္။
Eleven အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာ(၀ဘ္ဆုိဒ္)တြင္ The Daily Eleven သတင္းစာပါ အျမန္လမ္းႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ေၾကာင့္ The Daily Eleven သတင္းစာပုိ႔သည့္ ကားမ်ားအား အျမန္လမ္းမတြင္ ျဖတ္သန္းခြင့္ ပိတ္ပင္ ဟူေသာေခါင္းစဥ္သတင္းမ်ားေဖာ္ျပထားၿပီး ႏုိင္ငံပုိင္ သတင္းစာမ်ားျဖစ္ေသာ ျမ၀တီ သတင္းစာႏွင႔္ ျမန္မာ႔အလင္းသတင္းစာမ်ား တင္ပုိ႔ယာဥ္မ်ားကုိလည္း တစ္ေျပးညီထားသင္႔ ေၾကာင္းကုိလည္း ေဖာ္ျပထားသည္။
No comments:
Post a Comment