သူ႔နာမည္က ေမာင္ျမင့္ေမာင္ပါ။ ရခိုင္ျပည္နယ္ရဲ႕ အစပ္က အစၥလာမ္ဘာသာကို
စြန္႔ခြာခဲ့ေသာ မ်ိဳးရိုးတစ္ခု ကေန ဆင္းသက္လာတဲ့ က်ပန္းလုပ္သားတစ္ဦး နဲ႔ ေအာက္ျပည္ဘက္က
အေျခအေနမဲ့ လက္လုပ္လက္ စား ေတာသူမတစ္ဦးတို႔ဟာ တရား၀င္ လက္မထပ္ဘဲ သူ႔ကို ေမြးဖြားခဲ့ပါတယ္။
ငယ္စဥ္ဘ၀မွာ ရပ္ထဲ ရြာထဲက ေစ်း၊ လဘက္ရည္ဆိုင္၊ ရုပ္ရွင္ရံုနဲ႔ ကားဂိတ္ေတြမွာ ရသလို အလစ္သုတ္ၿပီး ဘ၀ကို ရပ္တည္ခဲ့ရာက ဆယ္ႏွစ္သားေလာက္မွာ ၿမိဳ႕နယ္စည္ပင္သာယာက ဖမ္းဆီးၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕က ပညာေပး သင္တန္းေက်ာင္းတစ္ခုကို အပို႔ခံခဲ့ရပါတယ္။
တစ္ႏွစ္ေလာက္ၾကာတဲ့အခါ ေတာရဦးပဇင္းတစ္ပါးက ထိန္းသိမ္းေရးေက်ာင္းမွာ လာၿပီး အလွဴခံလို႔ သူကလည္း လိုက္မယ္ဆိုရာက ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း ကပ္ပိရဘ၀ကို ေရာက္သြားခဲ့ပါတယ္။
သူ႔ဘ၀က သိပ္ကို ၾကမ္းတမ္းပါတယ္။ ကပ္ပိရဘ၀နဲ႔ပဲ အရြယ္ေရာက္လာၿပီးေနာက္ ဆရာေတာ္က စာသင္ေပးလို႔ ဗမာစာကို တတ္သင့္သေလာက္ တက္ခဲ့ပါတယ္။ ကုလားစပ္ ျဖဴျဖဴသြယ္သြယ္နဲ႔ ရန္ကုန္ကေရာက္လာသူ ကပ္ပိယတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနတာမို႔ ဆြမ္းသြားယူရာေနရာေတြက ရြာသူမေတြနဲ႔ ပလူး ပလဲေနထိုင္ရင္းႏွီး ကၽြမ္း၀င္လာခဲ့ပါတယ္။ မိန္းကေလးမ်ားၾကား အရြယ္ေရာက္လာသူမို႔ မိန္းမတို႔ရဲ႕ သဘာ၀ေတြဘက္ကို ပိုမိုယိမ္းယိုင္လာက မိန္းမစိတ္၀င္လာတဲ့ မိန္းမရွာ ကပ္ပိယတစ္ဦးျဖစ္လာခဲ့ၿပီး၊
မိမိကိုယ္မိမိ အားႏြဲ႕တဲ့ မိန္းမသားေလးအျဖစ္ မွတ္ယူကာ ေယာက်္ားမ်ားကို
ျမင္တိုင္း ရွက္ရြံ႕သလို ပံုစံေတြျဖစ္လာရာက ရြာက ကာလသားေတြရဲ႕ ဘံုဆိုင္လို၊ ရြာထိပ္
ထန္းေတာလို၊ ေတာထဲၾကက္၀ိုင္းလို၊ ရြာစြန္ သခ်ႋဳင္းက ဖဲ၀ိုင္လို ေနရာေတြမွာ ေခၚၿပီး
အစခံရ၊ အတင္းရိုက္ႏွက္ၿပီး ကခိုင္းတာခံရ၊ ဇာတ္လမ္းခင္း သရုပ္ျပခိုင္းခံရကာ ေနာက္ဆံုး
လူပ်ိဳစင္ ျမင့္ေမာင္ေလးရဲ႕ ေယာက်္ားသားဘ၀ကို အဓမၼဖ်က္ဆီးျခင္း အထိကိုပါ ခံခဲ့ရပါတယ္။
တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေယာက်္ားခ်င္း ေနထိုင္ရတာကို ပိုမို သာယာတတ္လာ ခဲ့ၿပီး ေယာက်္ားေတြနဲ႔
အေနမ်ားကာ သာယာေနရတဲ့ သတင္းမ်ားေၾကာင့္ ဘုန္းႀကီးက ဒီအတိုင္းဆို မျဖစ္ေခ် ဘူး၊ ေရာဂါေတြဘာေတြ
ရေနမယ္။ ငါက သူ႔ကို ေမြးစားခဲ့တာ။ ငါ့မွာ တာ၀န္ရွိ တယ္။ ေမာင္ျမင့္ေမာင္ဟာ မိန္းမသားအစစ္လဲမဟုတ္လို႔
အိမ္ေထာင္ျပဳမယ္ဆိုရင္လည္း မိန္းမသားလို သူ႔ကို ဘယ္သူမွ ေစာင့္ေရွာက္မွာမဟုတ္ဘူးဆိုတာေၾကာင့္ရယ္။
တို႔ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈအရ လည္း ေယာက်္ားခ်င္း လိင္တူ အိမ္ေထာင္ျပဳ လက္ထပ္လို႔ မရဘူးဆိုတာေတြေၾကာင့္။
ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီ ကပ္ပိယဘ၀နဲ႔ေနထိုင္သြားရင္ေတာ့ ဘုန္းႀကီးမရွိေတာ့တဲ့အခါ သူ႔အတြက္
ရင္ေလးလွေခ်ရဲ႕ဆိုၿပီး သူ႔ဘ၀ သူ ေလွ်ာက္လွမ္းႏိုင္ သူ႔ကို ဘ၀အတြက္ အာမခံခ်က္ေလး တစ္ခုခု
ရွိရေအာင္ဆိုၿပီး မႏၱေလးၿမိဳ႕ကို အသက္ေမြးပညာတစ္ခုခုသင္ဖို႔ ရပ္ထဲရြာထဲက ၀ိုင္း၀န္း
ပံ့ပိုးမႈနဲ႔ ပို႔ေပးလိုက္ပါတယ္။ငယ္စဥ္ဘ၀မွာ ရပ္ထဲ ရြာထဲက ေစ်း၊ လဘက္ရည္ဆိုင္၊ ရုပ္ရွင္ရံုနဲ႔ ကားဂိတ္ေတြမွာ ရသလို အလစ္သုတ္ၿပီး ဘ၀ကို ရပ္တည္ခဲ့ရာက ဆယ္ႏွစ္သားေလာက္မွာ ၿမိဳ႕နယ္စည္ပင္သာယာက ဖမ္းဆီးၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕က ပညာေပး သင္တန္းေက်ာင္းတစ္ခုကို အပို႔ခံခဲ့ရပါတယ္။
တစ္ႏွစ္ေလာက္ၾကာတဲ့အခါ ေတာရဦးပဇင္းတစ္ပါးက ထိန္းသိမ္းေရးေက်ာင္းမွာ လာၿပီး အလွဴခံလို႔ သူကလည္း လိုက္မယ္ဆိုရာက ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း ကပ္ပိရဘ၀ကို ေရာက္သြားခဲ့ပါတယ္။
သူ႔ဘ၀က သိပ္ကို ၾကမ္းတမ္းပါတယ္။ ကပ္ပိရဘ၀နဲ႔ပဲ အရြယ္ေရာက္လာၿပီးေနာက္ ဆရာေတာ္က စာသင္ေပးလို႔ ဗမာစာကို တတ္သင့္သေလာက္ တက္ခဲ့ပါတယ္။ ကုလားစပ္ ျဖဴျဖဴသြယ္သြယ္နဲ႔ ရန္ကုန္ကေရာက္လာသူ ကပ္ပိယတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနတာမို႔ ဆြမ္းသြားယူရာေနရာေတြက ရြာသူမေတြနဲ႔ ပလူး ပလဲေနထိုင္ရင္းႏွီး ကၽြမ္း၀င္လာခဲ့ပါတယ္။ မိန္းကေလးမ်ားၾကား အရြယ္ေရာက္လာသူမို႔ မိန္းမတို႔ရဲ႕ သဘာ၀ေတြဘက္ကို ပိုမိုယိမ္းယိုင္လာက မိန္းမစိတ္၀င္လာတဲ့ မိန္းမရွာ ကပ္ပိယတစ္ဦးျဖစ္လာခဲ့ၿပီး၊
အသက္ေမြးပညာသင္ရင္း ကိုယ့္ဘ၀ကိုယ္ ရပ္တည္တတ္ေစခ်င္လို႔ ေက်းဇူးရွင္ ဆရာေတာ္ဘုန္းႀကီးက လႊတ္လိုက္ေပမယ့္ နဂိုကတည္းက လူပ်ိဳဘ၀လဲ ေယာက်္ားခ်င္း ဖ်က္၍ ပ်က္စီးခဲ့ရၿပီး၊ ကပ္ပိယ လုပ္ခဲ့ရ တဲ့သူဟာဘ၀ဇာတ္နာေနသူလဲဖစ္တာေၾကာင့္သနားဂရုဏာသက္မိတဲ့ဆရာေတာ္က ေအးေအးေဆး
ေဆးေနၿပီး ပညာသင္ႏိုင္ေအာင္ မႏၱေလးၿမိဳ႕က လွဴဒါန္းသူေပါလို႔ ေအးေဆးေနရတဲ့ မစိုးရိမ္တိုက္မွာ ပညာသင္ေနစဥ္ ေနထိုင္ႏိုင္ရေအာင္လို႔ မိတ္ဆက္စာတစ္ေစာင္ ေရး သားၿပီး ေနေရးထိုင္ေရးအတြက္ စီစဥ္ေပးလိုက္ပါတယ္။
ငယ္စဥ္ကတည္းက လမ္းေပၚမွာ အလစ္သုတ္ ခိုးစားခဲ့သူပီပီ လူသားေတြရဲ႕ အားနည္းခ်က္ေတြ ကို ေကာင္းေကာင္း သိတာေၾကာင့္ မစိုးရိမ္က ကိုယ္ရင္ေလးေတြကို ေထရ္ႀကီး ၀ါႀကီး ဆရာေတာ္ေတြ မသိေအာင္ မိန္းမအေၾကာင္း၊ တဏွာအေၾကာင္းေတြနဲ႔ စည္းရံုးသိမ္းသြင္းတာေတြလုပ္ရင္းက သူ႔ကို ေက်ာင္း တြင္း ကိုယ္ေတာ္ေတြဟာ တခဏအတြင္း အာရံုစိုက္မိလာခဲ့ပါတယ္။
အျပာစာအုပ္မ်ား၊ အျပာဓာတ္ပံုမ်ား၊ အျပာကတ္ဆက္ေခြမ်ားကို အေစာပိုင္းမွာေတာ့ ေက်ာင္းတြင္းကို ခိုးသြင္းလာၿပီး အလကား ငွားေပးရာက မိန္းမနဲ႔ ကင္းကြာစြာ ေနရတဲ့ ငယ္ျဖဴ ကိုရင္မ်ားျဖစ္တာေၾကာင့္ လူငယ္ပီပီ စူးစမ္းတတ္တဲ့သေဘာ သဘာ၀အရ ဖတ္ရ၊ ၾကည့္ရ၊ နားေထာင္ရၿပီး သေဘာက်လာတဲ့အခါ ျမင့္ေမာင္တစ္ေယာက္ ေက်ာင္းတြင္းမွာ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားအခ်င္းခ်င္းၾကား ပိုက္ဆံေပးၿပီး ငွားရမ္းလုပ္ကိုင္လာပါတယ္။ အဲ့ဒီနည္းနဲ႔ ေငြ၀င္လမ္းေတြ ေျဖာင့္လာတဲ့အခါ ေဆးေျခာက္လို မူးယစ္ေဆး၀ါးေတြကို သံုးစြဲတတ္လာသလို တျခား ကိုရင္ေတြကိုလည္း သံုးတတ္ေအာင္ သင္ေပးရာက ပို၍ ၀င္ေငြလမ္း ေျဖာင့္လာပါတယ္။
စစ္အစိုးရလက္ထက္ျဖစ္တာေၾကာင့္ သက္ဆိုင္ရာက မူးယစ္ေဆး၀ါးကိစၥကို ႏိုင္ငံတကာရဲ႕အလယ္မွာ မ်က္ႏွာပ်က္ရတာေၾကာင့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ခင္ညြန္႔ တန္ခိုးထြားေနခ်ိန္ျဖစ္လို႔ ေထာက္လွမ္းေရးတပ္ဖြဲ႕၀င္ေတြဟာ အႀကီးစား ေငြရသူ မူးယစ္ရာဇာေတြကို အလင္း၀င္ခိုင္းတာေတြလုပ္ေနရင္းက အေသးစား မူးယစ္ေဆး၀ါးနဲ႔ ပက္သက္သူေတြကို ဖမ္းဆီးေနခ်ိန္ျဖစ္တာေၾကာင့္ နာမည္ထြက္ေနတဲ့ မစိုးရိမ္က ကပပိယ ေမာင္ျမင့္ေမာင္ ဟာ ဥပေဒေၾကာင္းအရ မဖမ္းမဆီးႏိုင္ေအာင္ အကာအကြယ္ယူ ေရွာင္လႊဲႏိုင္ဖို႔ သူခိုကပ္ေနရတဲ့ မစိုးရိမ္ေက်ာင္း မွာပဲ ဘုန္းႀကီး၀တ္လိုက္ပါတယ္။
နဂိုကတည္းက မိန္းမရွာတစ္ဦးျဖစ္တာေၾကာင့္ မိန္းမေတြနဲ႔ နီးကပ္စြာေနရသလို မိန္းမအေၾကာင္း က်မ္းေၾကေနတဲ့ ျမင့္ေမာင္ကို ကိုရင္ငယ္ဘုန္းႀကီးမ်ားက “ပီရျမင့္ေမာင္”လို႔ ေခၚေ၀ၚခဲ့ၾကရာက ဘုန္းႀကီး၀တ္တဲ့အခါ အရင္နာမည္ကို အစြဲးျပဳၿပီး “၀ိသူရ”လို႔ ဘုန္းႀကီးနာမည္ ေခၚတြင္ေစတယ္။ နဂိုကတည္းက ပီရျမင့္ေမာင္လို႔ ေခၚခဲ့ၾကသလိုပဲ ဘုန္းႀကီးျဖစ္ေတာ့ ေခၚေ၀ၚၾကတာကို ဆရာေတာ္ေတြက ဟဲ့ ကိုရင္တို႔ မေခၚၾကနဲ႔။ သူဟာ ဘုရားအေရျခံဳထားၿပီ။ မေခၚသင့္ေတာ့ဘူးလို႔ ဆံုးမၾကလို႔ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ “၀ိသူရျမင့္ေမာင္”လို႔ အသိမ်ားလာခဲ့ရတာပါ။ ဘုန္းႀကီးမ်ားၾကားမွာ ဘုန္းႀကီးေတြနဲ႔ ႀကီးျပင္းလာတဲ့ သူျဖစ္တာေၾကာင့္ ဘုန္းႀကီးေလသံနဲ႔ ေျပာရဆိုရတာမွာ သူ႔အတြက္ လြယ္ကူေနတာမို႔ ခ်က္ခ်င္းဆို သလို ေက်ာင္းတိုက္အတြင္း ေနရာေကာင္းတစ္ခုကို ရယူႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ၀ိသူရျမင့္ေမာင္ဟာ မစိုးရိမ္မွာ ေနရာတစ္ခုအား နဂိုကတည္းက ရထားသူျဖစ္တာေၾကာင့္ ျပင္ပက သူ႔ရဲ႕ လက္တြဲေဖာ္ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားဟာလည္း သူ႔ကိုအမွီျပဳကာ မူးယစ္ေဆး၀ါးမႈ၊ မုဒိန္းမႈ၊ လူသတ္မႈေတြေၾကာင့္ ၀ရမ္းေျပးဘ၀ေတြကေန ေအးခ်မ္းတဲ့ဘ၀ဆီ ဘုန္းႀကီး၀တ္ေပးရင္းက ဥပေဒကို ေရွာင္လႊဲ၍ ကူးေျပာင္းႏိုင္ခဲ့ၾကပါတယ္။
အဲ့ဒီေနာက္ ၀ရမ္းေျပ ဒုစရိုက္သမားမ်ားမွ ေလာကီႏွင့္ မကင္းကြာႏိုင္ၾကတဲ့အားေလ်ာ္စြာ မိမိအိမ္တြင္ေနထိုင္ၾကသလို ေက်ာင္းတြင္လည္း ေနထိုင္လိုတာေၾကာင့္ ဇိမ္ခံပစၥည္းေတြကို ေက်ာင္းသို႔ သယ္ေဆာင္လာျခင္းအျပင္၊ မိန္းမ၊ ဖဲ၊ အရက္ သံုးမ်ိဳးကို တစိုက္မက္မက္နဲ႔ လုပ္လာရာက ဥပေဒျပင္ပ ဒုစရိုက္ေလာကတြင္ “မစိုးရိမ္ဦးဇင္း ၀ီသူရ ျမင့္ေမာင္”ရယ္လို႔ အသိအမွတ္ ျပဳလာရတဲ့ အထိ ျဖစ္လာ ရပါတယ္။ မိန္းမရႊင္မ်ားဟာလည္း ပိုက္ဆံမရွိတဲ့အခါ လူမရတဲ့အခါမ်ိဳးေတြဆို “ပိုက္ဆံမရွိဘူးေအ၊ မစိုးရိမ္ကို တစ္ညေလာက္ သြားလိုက္ရရင္ ေကာင္းမယ္” “မစိုးရိမ္က လာေခၚရင္လဲ အေကာင္းသား” အစရွိသလို ေျပာစမွတ္ပင္ ျဖစ္လာရပါတယ္။
မစိုးရိမ္ေက်ာင္းတိုက္ဟာ မာဖီးယားရံုးခန္းတစ္ခုဖြင့္သလို ျဖစ္ေနခဲ့ၿပီး တစ္ႏိုင္တစ္ပိုင္ စီးပြားျဖစ္ မိန္းမရႊင္မ်ားရွာေဖြျခင္း၊ ေမြးထုတ္ပ်ိဳးေထာင္ေပးျခင္း၊ ေက်ာင္းတြင္း အရက္ပုန္းေရာင္းျခင္း၊ ေက်ာင္း တြင္း ေလာင္းကစားဒိုင္မ်ားကိုင္ျခင္းဆိုတဲ့အျဖစ္ကေန ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္အဆင့္ထိ က်ယ္ျပန္႔စြာ လုပ္ကိုင္လာတဲ့အခါ စစ္ေထာက္လွမ္းေရးက အာရံုစိုက္မိလာပါတယ္။ ေက်ာင္း၀င္းထဲမွာ တင္ ေက်ာက္၀ိုင္း တစ္ခုလို စည္ကားလြန္းေနၿပီး၊ ကားႀကီး ကားငယ္ အသြယ္သြယ္နဲ႔ လူတန္းစားမ်ိဳးစံု ႀကီးငယ္လတ္ပ်ိဳ အိုက်ားမ မေရြး အခ်ိန္ျပည့္ ေတြ႕ေနႏိုင္ပါတယ္။ ဤသည္ကို စစ္ေထာက္လွမ္းေရးမ်ားက အမိအရ အသံုးခ်ဖို႔ ၾကံစည္လာပါတယ္။ (အာဏာပိုင္မ်ားဟာ အေျခခံသတင္းမ်ား ကို ျပည့္တန္ဆာမေတြ ဆီက ယူေလ့ရွိၾကၿပီး သတင္းဦး သတင္းထူးမ်ားကို အထက္သို႔ မွတ္တမ္းေပးပို႔ၾကရတယ္ဆိုတာ ရံုးလုပ္ငန္း နားလည္ကၽြမ္းက်င္တဲ့သူတိုင္း သိၾကပါတယ္) ဒါေၾကာင့္ ဗိုလ္ခင္ညြန္႔ရဲ႕ စစ္ေထာက္လွမ္းေရးမ်ားဟာ အမာခံ သတင္းေပး၊ သတင္းယူ ရပ္၀န္းအျဖစ္ မစိုးရိမ္တိုက္သစ္ကို အေျခကုပ္ျခင္း၊ ဒုစရိုက္လုပ္လို သူမ်ားဟာလည္း ၀ိသူရျမင့္ေမာင္ကေနတဆင့္ ေထာက္လွမ္းေရးတို႔ဆီ လာဘ္ထိုးရသလို၊ ေထာက္ လွမ္းေရးမ်ားဟာလည္း မိမိတို႔ လိုခ်င္သမွ်ေသာ သတင္းအစအနကို လူေပါင္းစံုနဲ႔ဆက္ဆံရ တဲ့ ျပည့္တန္ဆာမေတြဆီကေန ရယူႏိုင္ဖို႔ ၀ိသူရျမင့္ေမာင္ဆီလာရင္း တံခါးပိတ္ပါတီ ၀ိုင္းဖြဲ႕ အရက္ေသာက္ရင္း ရပို႔ယူေလ့ရွိၾကပါေတာ့တယ္။
တစ္ခါတစ္ခါဆိုရင္ မစိုးရိမ္က ၀ိသူရျမင့္ေမာင္ဟာ အမူးလြန္တတ္ပါတယ္။ သူ အမူးလြန္တဲ့အခါ မိမိေမြးထားတဲ့ မိန္းမပ်က္ေတြနဲ႔အတူ ၀င္ၿပီး ကေလ့ရွိတတ္ပါတယ္။ မိန္းမရွာနဂိုဓာတ္ခံအတိုင္း အမူးလြန္ရာ ဇာတိ၀င္လာၿပီး သဃၤန္းကို စာရီလို၀တ္၍ ကုလားမေတြလို -င္လႈပ္လႈပ္ၿပီး ကိုယ္တိုင္ ၀င္ကတာမ်ိဳးေတြ ၾကံဳခဲ့ဖူးတယ္လို႔ ေထာက္လွမ္းေရးျပဳတ္တစ္ေယာက္က ေထာင္ထဲမွာ အတူေနခဲ့သူ အက်ဥ္းသားေဟာင္းတစ္ေယာက္ကို ေျပာျပဖူးပါတယ္။ “ညည္းတို႔မ်ားေနာ္ အားမရလိုက္တာေအ ေနရာ ခ်င္း လဲပစ္လိုက္ခ်င္ေသးတယ္”လို႔ ေျပာၿပီး ၀ိုင္းရီၾကတာ၊ လက္ခုပ္ကို သံစဥ္အတိုင္း ၀ိုင္းတီးေပးၾကတာေတြကို မွတ္မိေနပါေသးတယ္လို႔ သူက ေျပာပါတယ္။
ဒီေနရာမွာ တစ္ေန႔တစ္ျခား ေက်ာင္းတြင္းမွာ ဒီလုပ္ရပ္ေတြကို ေပၚေပၚတင္တင္ က်ဴးလြန္လာတာ ကို ေထႀကီး၀ါႀကီး ဆရာေတာ္ေတြ၊ ဦးပဇင္း၊ ကိုရင္ေတြက ဘာေၾကာင့္ မကန္႔ကြက္ရသလဲလို႔ ေမးစရာ ရွိလာပါတယ္။ ဆရာေတာ္ႀကီးေတြဟာလည္း ေထာက္လွမ္းေရးနဲ႔ အလြမ္းသင့္တဲ့ ဒီ၀ိသူရျမင့္ေမာင္ကို မလြန္ဆန္ရဲၾကပါဘူး။ သူဟာ ေသြးေအးၿပီး ေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့သူပါ။ ဆရာေတာ္ႀကီးေတြကို လည္း ႏိုင္ ကြက္ေတြ ကိုယ္စီနင္းထားၿပီး လႈပ္မယ္ၾကံရြယ္သူကို ေထာက္လွမ္းေရးနဲ႔ေပါင္းၿပီး ရွင္းတတ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီေခတ္က ေထာက္လွမ္းေရးဆိုတာဟာလည္း သိၾကတဲ့အတိုင္းပဲ အလြန္ ရက္စက္ ယုတ္မာၾကသူေတြပါ။ ကိုရင္ငယ္ဦးပဇင္းေတြဟာလည္း သူ႔ရဲ႕ႀကိဳးကိုင္မႈအတိုင္း မလုပ္တဲ့သူ ဆိုရင္ ျပတ္ျပတ္သားသား ရက္ရက္စက္စက္ သူေမြးထားတဲ့ သူ႔လူကိုရင္တစ္အုပ္က ဆံုးမေလ့ ရွိၾကပါတယ္။ ညအခ်ိန္ ေစာင္ အုပ္ၿပီး ေခါင္းအံုးေတြနဲ႔ ၀ိုင္းရိုက္တာမ်ိဳး၊ အသားေပၚ အက္ဆစ္အစက္ကေလးေတြ ျဖန္းတာမ်ိဳး၊ ခႏၶာကိုယ္ကို ပက္လက္အေနအထားလုပ္ၿပီး ေျခကားယား လက္ကားယားနဲ႔ ခ်ည္တုပ္ထားၿပီး ဗိုက္ေပၚ ယမ္းမီးျခစ္ဆံဘူးကို တင္ၿပီး မီးရိႈ႕တာမ်ိဳး၊ ေခါင္းကို ဖိနပ္နဲ႔ရိုက္တာမ်ိဳး၊ ေျခသလံုးကို သံလံုးနဲ႔ လွိမ့္တာမ်ိဳး၊ လိင္တံကို သားေရကြင္းနဲ႔ တင္းက်ပ္ေနေအာင္ စည္းထားတာမ်ိဳး၊ လိင္တန္ကို သားေရကြင္းနဲ႔ ၀ိုင္းပစ္တာမ်ိဳး၊ လက္ေခ်ာင္းၾကားထဲကို ခဲတံေတြညႇပ္ၿပီး ဖိတာမ်ိဳး အစရွိတဲ့ အေျခအေနမ်ိဳးစံုလုပ္ၿပီး ဒုကၡေပးတတ္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူ႔ကို ဘယ္သူကမွ ေက်ာ္ၿပီး ဘာမွ မလုပ္ရဲေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ လာရပါတယ္။
တစ္ခ်ိန္မွာေတာ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ခင္ညြန္႔ဟာ မႏၲေလးၿမိဳ႕က ၀ိသူရျမင့္ေမာင္အေၾကာင္း ကို ေကာင္းေကာင္းၾကား သိရၿပီး သူ႔ကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ကို ပင့္ဖိတ္တာမ်ဳိး၊ မႏၲေလးၿမိဳ႕ကို ကိုယ္တိုင္ သြားေရာက္တာမ်ိဳးေတြအထိ ျဖစ္ လာၿပီး၊ အာဏာရွင္ဆိုတာ မိန္းမနဲ႔ အရက္ တစ္ခုခုကိုေတာ့ အားသန္တယ္ဆိုတဲ့အတိုင္း အလွႀကိဳက္တဲ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ခင္ညြန္႔အတြက္ အရက္ကိုေတာ့ အမ်ားႀကီး ေရွာင္ႏိုင္ေပမယ့္ မိန္းမကိုေတာ့ အလြန္ႀကိဳက္ တတ္တာကို ၀ီသူရဟာ ေကာင္းေကာင္းေလ့လာသိရွိၿပီး ၎အတြက္ သြားေလရာတြင္ မိန္းမမ်ိဳးစံုကို စီစဥ္ေပးရပါတယ္။ ႏိုင္ငံျခားခရီးစဥ္ေတြကိုသြားတဲ့အခါတိုင္း ႏိုင္ငံေက်ာ္ မင္းသမီးေတြ ကို ေခၚသြားရေအာင္ ၀ိသူရက စီစဥ္ေပးခဲ့ရတာေၾကာင့္ အလြန္ကို ရင္းႏွီးလာၾကတဲ့အားေလ်ာ္စြာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ခင္ညြန္႔ဟာ အစၥေရးေက်ာင္းဆင္းပီပီ ႏိုင္ငံတြင္း မြတ္စလင္မ္မ်ား ေပ်ာက္ကြယ္ေရးဆိုၿပီး က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ လႈပ္ရွားခ်င္တာေၾကာင့္ ၀ိသူရနဲ႔ ေခါင္းခ်င္းရိုက္ၿပီး တိုင္ပင္ဖြင့္ေျပာလိုက္တဲ့အခါ အေစာပိုင္း ျမင့္ေမာင္ ဟာ ျငင္းကြယ္ေနေသာ္လည္း ေနာက္ပိုင္း လက္ခံလိုက္ပါတယ္။
ဆက္ရန္.......
လြတ္ေျမာက္အက်ဥ္းသားတဦး
No comments:
Post a Comment